Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинович, Н.О.
dc.contributor.author Горник, В.Г.
dc.contributor.author Бойченко, Е.Б.
dc.date.accessioned 2023-07-12T08:16:56Z
dc.date.available 2023-07-12T08:16:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мартинович Н.О., Горник В.Г., Бойченко Е.Б. Маркетингові дослідження: навчальний посібник. Київ: «Видавництво Людмила», 2021. 323 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-7974-85-6
dc.identifier.uri https://hozpravoreposit.kyiv.ua/handle/765432198/185
dc.description.abstract У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових досліджень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апробацію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семінарських занять.Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових досліджень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до самостійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності. uk_UA
dc.publisher «Видавництво Людмила» uk_UA
dc.subject Маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject практика проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження: навчальний посібник uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу