dc.contributor.author |
Мартинович, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Горник, В.Г. |
|
dc.contributor.author |
Бойченко, Е.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-12T08:16:56Z |
|
dc.date.available |
2023-07-12T08:16:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мартинович Н.О., Горник В.Г., Бойченко Е.Б. Маркетингові дослідження: навчальний посібник. Київ: «Видавництво Людмила», 2021. 323 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-7974-85-6 |
|
dc.identifier.uri |
https://hozpravoreposit.kyiv.ua/handle/765432198/185 |
|
dc.description.abstract |
У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових досліджень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апробацію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семінарських занять.Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових досліджень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до самостійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності. |
uk_UA |
dc.publisher |
«Видавництво Людмила» |
uk_UA |
dc.subject |
Маркетингові дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
практика проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові дослідження: навчальний посібник |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |