Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ірина
dc.date.accessioned 2023-11-26T21:24:25Z
dc.date.available 2023-11-26T21:24:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кравець І. Поняття та функції організаторів торгівлі за законодавством України. Право України. 2018. № 6. С. 71-85 uk_UA
dc.identifier.uri https://hozpravoreposit.kyiv.ua/handle/765432198/229
dc.description.abstract Актуальність обраної теми дослідження зумовлена важливою роллю організаторів торгівлі в системі суб’єктів господарсько-торговельних відносин, недостатнім нормативно-правовим регулюванням і фрагментарним дослідженням у наукових працях їх правового статусу. Зокрема, мало вивченими залишаються питання, які є загальними для всіх видів організаторів торгівлі: поняття, основне призначення, функції цих суб’єктів господарсько-торговельних відносин. Метою статті є проведення комплексного аналізу нормативно-правового регулювання правового статусу найбільш розповсюджених видів організаторів торгівлі, з’ясування їхніх основних функцій та призначення, обґрунтування поняття “організація торгівлі”, визначення особливостей правового статусу найбільш розповсюджених видів організаторів торгівлі. З’ясовано, що формами здійснення організації господарсько-торговельної діяльності є управління та регулювання господарсько-торговельною діяльністю, які здійснюють суб’єкти організаційно-господарських повноважень. Обґрунтовано, що організація торгівлі – це створення належних умов для купівлі/продажу майна шляхом укладення договорів купівлі-продажу, поставки завдяки зосередженню покупців та продавців (постачальників) у відповідному місці/на відповідному майданчику електронних торгів, що забезпечує можливість здійснення купівлі/продажу у максимально короткі строки з мінімальними витратами за оптимальними цінами. З’ясовано, що організаторами торгівлі можуть бути центральні та місцеві органи виконавчої влади, суб’єкти господарювання, які створюють належні умови та можливості для укладення господарсько-торговельних договорів, швидкого встановлення ділових контактів між продавцями (постачальниками) та (або) покупцями, купівлі/реалізації майна за оптимальними цінами, розвитку торгівлі загалом. Встановлено, що основними функціями організаторів торгівлі є: координаційна, регулятивна, стабілізаційна, акумулятивна, оперативна та інформаційна. У статті здійснено аналіз особливостей правового статусу найбільш розповсюджених видів організаторів торгівлі (бірж, ринків та ярмарків). uk_UA
dc.subject торгівля uk_UA
dc.subject управління господарсько-торговельною діяльністю uk_UA
dc.subject регу лювання господарсько-торговельної діяльності uk_UA
dc.subject організація торгівлі uk_UA
dc.subject організатор торгівлі uk_UA
dc.subject біржа uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject ярмарок uk_UA
dc.title ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ ОРГАНІЗАТОРІВ ТОРГІВЛІ ЗА ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative THE CONCEPT AND FUNCTIONS OF TRADE ORGANIZERS ACCORDING TO THE LEGISLATION OF UKRAINE uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу